pondělí 27. ledna 2014

Čauky mňauky :)

Hodně volného času dělá své a tak jsem se rozhodla začít psát blog. :) Bude celý o přijatých obrázcích z každého koutu světa (o což se zasloužil www.postcrossing.cz) a spíše bude jen pro mou potřebu, protože pochybuji, že by sem někdo přišel náhodou a já si reklamu sama dělat nebudu. :)

Postcrossing jsem začala dělat na začátku srpna roku 2013, přesně poté, kdy jsem na něj narazila na foru na www.votocvohoz.cz. Zaujalo mne to a začala jsem posílat pohledy jako drak. Bohužel mne napadlo založit si blog (čti jako "výčet toho, co mi bylo odesláno") až půl roku poté, takže mám hromadu pohledů na ukládání. :)

Na postcrossingu se mi nejvíce líbí, že někteří si umí vážně pohrát s psaním pohledů a také to tak vypadá. :) Mnoho samolepek, novinek, informací... Na druhou stranu se najdou i tací, kteří jen vyberou namátkou pohled, napíšou něco ve smyslu "Happy postcrossing", nalepí známku a vhodí do schránky.. Což trošku zamrzí, ale budiž. :)

No, více snad uvidíte v dalších článcích, kde se více rozepíšu, udělím hodnocení a řádně nafotím. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat