úterý 11. března 2014

10.3. 2014, Austrálie + nákupy, první swap

Byla jsem zrovna ve velkoměstě s nákupní horečkou (už jsem si dlouho neudělala radost - rozuměj: dlouho jsem neutratila stovky až tisíce za koníček), když mi přišla sms, že mám doma pohled. :) Nečekala jsem na nic, ozvala jsem se domů, aby mi pohled nascanovali a poslali, že to domů prostě nevydržím. :)
 

No pohled to není zrovna výstavní. Ale je od Amy z Austrálie, která si s výzdobou vyhrála a nalepila nááádhernou známku, ze které jsem hotová. :)
 

---------------------------------------------------------------------------------------------
Každopádně k dnešním úlovkům: šla jsem pro pěkné a normální samolepky... Jehla v kupce sena, vážně. :) Takže jsem rezignovala a začala jsem prohledávat všechny dětské knížky ve všech knihkupectvích. :) Aspoň se představím na budoucí povolání "matka". :) Když jsem dlouho nenacházela (a že jsem nakonec našla!), koupila jsem si alespoň pěkné pohledy, abych zalepila tu bolest z nenacházení. :)
 






Miluju nakupování na postcrossing. :)

Dohodla jsem si svůj první swap s jedním Albáncem. :) Chtěla jsem to zavést do jiných končin, abych trošku poznala krásy jeho země, tak snad to oba pochopíme stejně. :) Každopádně se cítím divně, protože v každém obchodu hledám miniaturní drobnosti (typicky české), které by se vešly do obálky, chodím různě po internetu a po fórech, abych načerpala inspiraci a hlavně nevím nevím, jestli jakožto nezkušený swapper uspěju. :) Jsem na to zvědavá. :) 


Žádné komentáře:

Okomentovat