úterý 11. března 2014

Štěstí je krásná věc...

Mám strašnou radost. :) Projevila se u mě závislost, tak jsem se přihlásila do skupiny na facebooku o postcrossingu a celý den si ji pročítala a při tom jsem zanedbávala přítele. (chudák) :) Každopádně jsem se dočetla o noční aktivaci apod, tak mě napadlo,že vlastně tam mají jiný čas, tak snad se někdo jiný přihlásí v noci nebo brzo ráno. :) Říkala jsem si, že vydržím do tří, ale v 11 jsem začala odpadávat. :D Tak jsem zkusila štěstí a výsledkem je Belgie, Španělsko, Litvu a Bulharsko!!! :)

Jsem neskutečně šťastná! :) Holčina z Litvy byla v rámci Erasmu v Nizozemí, ale bohužel neviděla tulipány, protože byl podzim, tak jsem jí poslala zrovna včera koupenou pohlednici s tulipány. :) Další její přání bylo například pohlednice s ježkem, jezevčíkem a labutí. :) No a kdo si včera koupil album se zvířecími samolepkami? Mám neskutečně krásný pocit na duši a u srdce, že bych ji mohla potěšit a že jsem ji splnila přání. :) Už teď se těším na její odezvu. :)

Tak jsem odeslala skoro poslední známky, jdu inactive a pápá, postcrossingu, uvidíme se, až se odešlou všechny pohledy. (možná i dřív s mou závislostí.) :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat